Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
18.00
Zdrowy kręgosłup
Natalia
18.00
Step&Shape
Grzegorz
18.00
Pilates Power
Monika
18.00
Interwal Group Traning
Grzegorz
18.00
Zdrowy kręgosłup
Natalia
19.00
TBC
Natalia
19.00
BPU Workout
Grzegorz
19.00
Turbo spalanie
Monika
19.00
Cardio ABS
Grzegorz
19.00
Body Shape
Natalia
20.00
Interwał
Natalia

20.00
Slim Body Power ,
zajęcia dla zaawansowanych +

Grzegorz
20.00
Interwał/ Płaski brzuch
Monika
20.00
Aero Step&Dance ,
zajęcia dla zaawansowanych +

Grzegorz
Cardio & Brzuch
Natalia
21.00
Zumba
Marta
21.00
Zumba
Marta
21.00
Zumba
Marta

Zajęcia o wysokiej intensywności

Zajęcia o średniej intensywności

Zajęcia o niskiej intensywności

Zajęcia dla dzieci

Poniżej opis zajęć. Kliknij na nazwę, aby dowiedzieć się więcej.

Trening funkcjonalny

Dzięki treningowi funkcjonalnemu możemy pracować nad poprawą kondycji, siły i szybkości oraz zwiększać gibkość i zakresy ruchów, a także poprawiać naszą sylwetkę.

Trening funkcjonalny skupia się na ćwiczeniach, które naśladują ruchy wykonywane przez nas w życiu codziennym , skupia się mniej na trenowaniu specyficznych mięśni, jak np. bicepsy , a bardziej na zyskiwaniu siły w wykonywaniu ruchów złożonych, które stosujemy w życiu codziennym. Ten typ ćwiczeń mniej zużywa mięśnie i stawy, a także pomaga poprawić koordynację, równowagę i stabilność. Uginanie przedramion z hantlami nie przekłada się na życie codzienne, ale uginanie przedramion połączone z przysiadem jest jak podnoszenie dziecka. To najlepszy sposób na przełożenie tego co robisz w klubie fitness na życie codzienne.

Podstawowymi zasadami tego treningu są: wielostawowość ćwiczeń (odejście od ćwiczeń izolowanych, stosowanych w kulturystyce) oraz funkcjonalność ćwiczeń, czyli ich użyteczność imitująca ruchy codziennego życia. Zaletą wykonywania ćwiczeń złożonych (wielostawowych) jest poprawa działania układu krążenia oraz wzrost wydolności organizmu, ponieważ ćwiczenia te wymuszają intensywniejsze krążenie krwi w naszym organizmie. Ponadto trening ten korzystnie wpływa na wzmocnienie mięśni całego ciała, z racji tego, że aktywizuje do pracy wszystkie rodzaje włókien mięśniowych, w odróżnieniu od tradycyjnych metod treningowych. Ten rodzaj treningu angażuje do pracy mięśnie głębokie jak i „centralny gorset mięśniowy” tzw. core stability, wzmacniając mięśnie tułowia zarówno z przodu jak i z tyłu, odciążając tym samym kręgosłup.

Body Mind

To połączenie stretchingu , pilatesu i jogi flex. Różne techniki rozciągania wpływające na poprawę gibkości i na poprawę elastyczności całego ciała.

BODY SHAPE


Intensywne rzeźbienie sylwetki. Ćwiczenia z obciążeniem zewnętrznym w postaci hantli, a także z obciążeniem własnego ciała (pompki , planki itp). Zajęcia które nie wymagają poczucia rytmu, tanecznych ruchów ani znajomości specyficznych kroków , po prostu wycisk

Ze względu na wysoką intensywność pozwala w stosunkowo krótkim czasie ukształtować sylwetkę, wzmacniając przy tym wszystkie partie ciała (ramiona, brzuch, uda, mięśnie grzbietu).



BPU

Nazwa pochodzi od pierwszych liter słów: Biodra, Pośladki, Uda. Ćwiczenia mają charakter wzmacniająco – kształtujący. Na treningach zwraca sie szczególną uwagę na dolne partie ciała.

Trening obwodowy

To obwodowa forma ćwiczeń ogólnorozwojowych, przy wykorzystaniu różnorodnych elementów i ustawień ciała. Grupa wykonuje wcześniej wyznaczone przez prowadzącą ćwiczenia, zmieniając stacje po ich wykonaniu. Czas trwania poszczególnych ćwiczeń: 30s – 1min.
Idealna forma treningu kształtująca i modelująca sylwetkę.

Power Cardio

Intensywny trening, który łączy naprzemiennie ćwiczenia cardio (wzmacnia układ sercowo-naczyniowy i redukuje tkankę tłuszczową) z ćwiczeniami wzmacniającymi (kształtującymi i ujędrniającymi sylwetkę), do których można zastosować przybory. Trening często interwałowy. Zajęcia przenaczone dla osób zaawansowanych o dużej wytrzymałości fizycznej!

HIIT

HIIT (High Intensity Interval Training – trening przedziałowy o wysokiej intensywności) – forma strategii treningu fizycznego polegająca na przeplataniu krótkich okresów bardzo intensywnego wysiłku krótkimi okresami umiarkowanego wysiłku.

HIIT staje się bardzo popularną formą treningu , ze względu na jego korzystny wpływ na spalanie tkanki tłuszczowej. Badania pokazują, że w porównaniu do klasycznych ćwiczeń aerobowych trening interwałowy prowadzi do spalenia nawet do trzech razy większej ilości tkanki tłuszczowej przy jednoczesnym o połowę mniejszym wysiłku energetycznym i ponad połowę krótszym czasie treningu.

Działanie takie związane jest z utrzymującym się od kilku nawet do kilkunastu godzin po zakończeniu treningu podwyższonym metabolizmie kwasów tłuszczowych, co prowadzi do zwiększonego spalania tkanki tłuszczowej nawet po zakończeniu ćwiczeń. Zjawisko takie nie występuje przy tradycyjnie nisko i średnio intensywnych ćwiczeniach aerobowych.



STEP

Zajęcia o charakterze aerobowym na małym stopniu, na którym można wykonywać przeszło 250 ćwiczeń gimnastycznych w rytm muzyki. Wchodzenie i schodzenie ze stepu angażuje szczególnie mięśnie pośladkowe i uda dzięki czemu jest doskonałym sposobem na modelowanie bioder i pośladków. Trening jest atrakcyjny i urozmaicony ze względu na niezliczoną ilość kombinacji jaką można wykonać na stepie.

Stretching

To najprościej mówiąc rozciąganie, ale za tym jednym słowem stoi cała lista korzyści z niego wynikających. Dzięki prawidłowo wykonywanemu stretchingowi powiększamy swój zakres ruchu, zmniejszamy napięcie mięśniowe, poprawiamy koordynację ruchów, polepszamy ukrwienie mięśni, doprowadzamy organizm do stanu równowagi fizycznej, zwiększamy elastyczność mięśni oraz zapobiegamy uszkodzeniom włókien mięśniowych. To wszystko nie tylko korzystnie wpływa na stan zdrowotny naszego organizmu ale także na ciało, które w wyniku rozciągania odzyskuje sprężystość, poprawia się sylwetka, figura staje się smukła a ruchy bardziej upodabniają nas do baleriny niż do zawodnika sumo.

TBC (Total Body Conditioning)

To zajęcia typu dwa w jednym – łączą ćwiczenia aerobowe (przyśpieszające oddech i puls) ze wzmacniającymi , które ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Dzięki ćwiczeniom skóra jest lepiej ukrwiona i napięta, dlatego pomagają walczyć z rozstępami i cellulitem. Dwie składowe TBC dają dwa rezultaty: wzmocnienie mięśni i ogólnej kondycji oraz utratę tkanki tłuszczowej i poprawę wydolności tlenowej.
TBC – totalne odnowienie Twojego ciała.

Zdrowy kręgosłup

To zajęcia prozdrowotne mające na celu minimalizowanie dolegliwości kręgosłupa. Na zajęciach dominują elementy korekcyjne, stabilizujące oraz wyrównujące napięcia mięśniowe. Zajęcia mają na celu odciążenie i wzmocnienie kręgosłupa.
Polecamy osobom, które wykonują pracę fizyczną, prowadzą siedzący tryb życia lub mają problemy zdrowotne z kręgosłupem.

Zumba

To inspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Jest innowacyjnym systemem fitness, który przez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, dba o kondycję i wprawia w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stworzą niepowtarzalną atmosferę i sprawią, że będziesz się świetnie bawić od pierwszych zajęć. Rytmy takie jak marengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha porwą Cię do zabawy. Zumba to przede wszystkim dobra zabawa. Nie będziesz czuć się jak na klasycznej lekcji aerobiku, a rezultaty tych zajęć Cię zaskoczą. Spalisz mnóstwo kalorii, Twoje ciało ładnie się wyrzeźbi i ujędrni, a to wszystko bez nudnego leżenia na macie i robienia brzuszków.

Współpracujemy z:

Losowe zdjęcia:

 

4Fit Training Center 4Fit Training Center 4Fit Training Center
Projekt mB

Facebook